söndag 5 januari 2014

Efterklok

Jag kom på en JÄTTEbra serie med blogginlägg EFTER att jag redan sprättat isär hälften. Kom på att jag skulle fotat det här linnet jag har fullt av fina knappar och spetsar. Sen försöka använda så mycket som möjligt av det i olika projekt och blogga det. Jaja, alltid nått att lära sig ifrån =) Nu får ni inte se hur det såg ut innan. Men vad jag kommer göra av det lär ni ju få se!


Hittills har jag sprättat loss en längre bit bred spets från nederkanten, en drös med metallknappar och en bit lila silkesband från midjan. Kvar är att sprätta loss den långa tunna spetsen från överkanten. 
Spetsen kommer nog få kanta diverse syprojekt. Men knapparna har jag lust att göra till något helt annat än knappar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)