lördag 18 januari 2014

Fyndat

Efter en tur på loppis blev mitt tygförråd trevligt mycket större. Har planer för det mesta, resten blir nått bra =)

Så söt! Tänkte först på en positiv bohem. Hade passat perfekt att sy nånting till henne. Men tyget är rätt tunt så vad kunde jag inte komma på. Så det bli nog draperi till ytterdörrarna här hemma till sommaren för att hålla flugorna ute.

Gardiner till hallen. Eller/och kuddar till kökssoffan. 

En STOR bit vitt tyg. Ska bli mina specialgardiner till mellanrummet. Återkommer med hur de ser ut när jag sytt dem. 

En och annan brödkorg kanske? 

Eee, vet inte. Men det är svart och vitt jue!

Slutligen ett förkläde med en fantastiskt fin bård! Dax att sprätta =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)