torsdag 2 januari 2014

Harreligen!

Idag blev det snabbpyssel. Jag har varit så helt övertygad om att Systerfamiljen skulle komma på lördag för att fira jul. Åsså får jag veta när jag kommer hem att de kommer imorgon! Så det blev till att fixa ihop det sista med en gång.

Jag har tre syskonbarn. Den äldsta har jag egentligen sagt att han får inga julklappar av mig mer. Men så går han och önskar sig kakor. Klart han ska få kakor! Det blev en plåt med kolakakor.

De två yngre brukar få upplevelser tillsammans med Moster. Men senaste året har det blivit allt svårare att få till det. Så därför ska de få biocheckar. Sen får vi se om det blir tillsammans med mig eller inte. Jag dekorerade två askar som det legat små fågelholkar till nycklar i. 

Stoppade i lite papper och varsitt biobesök.
De små kommer också få kakor. Fast inte lika många. Små och små förresten, 16, 14 och 10 är det. Å de två äldsta ett huvud längre än mig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)