söndag 26 januari 2014

I mina händer

Borgmästaren utmanar bloggvärlden att visa upp vad vi har i våra händer. I mina startade idag ett projekt som jag tror kommer bli så snyggt!
Med morfars såg i högsta hugg gav jag mig ut efter den där björken pappa fällde i november. Några fina vita och raka bitar kapades.

Jag förundrades över hur fina snitt den gamla sågen gjorde. Sågbladet ser rätt grovt ut men snitten blev släta och fina.
Nu står mina björkbitar på altanen för att imorgon få följa med till jobbet. Där hoppas jag få hjälp med steg två =) Fortsättning följer...

4 kommentarer:

  1. Undrar just vad du tänker hitta på med dem? ;)
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Spännande! Man blir verkligen sugen på att veta mer. Ljuslykta av något slag? Lådbilsminiatyr? Bokstöd?

    SvaraRadera
  3. Del två kommer i veckan =) Hoppas jag... Om det funkar...

    SvaraRadera
  4. Nu blev jag väldigt nyfiken! Ska bli kul att se vad det blir :-)

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)