lördag 18 januari 2014

Snapguide!

Jag har gjort min första guide i Snapguide! En app som är lätt att använda för att göra en instruktion till, tillexempel, ett pyssel.


Jag vet inte hur det funkar, om man måste ha Snapguide själv för att se en guide. Ni får gärna kommentera om det gick eller inte =)

När jag gjort boken och guiden insåg jag att jag tänkt lite fel med fliken som låser. Den låser bättre om den är lång och skåran är nära kanten istället för att fliken är kort och skåran nära vikningen. Jag lagade med lite andra papper och gjorde om fliken.


Blev bra =)

Idén till boken hittade jag på No ordinärt Daisy . Där finns även en attans bra beskrivning. Kanske bättre än min... Men det var kul att göra guiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)