lördag 15 februari 2014

Borde göra mer av det här

Min mage älskar mig inte när jag småäter sötsaker hela tiden. Och jag som är en sån godisråtta utan tillstymmelse till karaktär HELA tiden. Att det ska vara så svårt! Jag gör upp massa fina planer på hur jag ska få ordning på det. För jag vet ju vad min kropp behöver och hur jag kan fixa det. Det är inte precis det som är problemet...
Senaste planen smides igår. Sötaste hade köpt hem så vi kunde avsluta vår Alla hjärtans dags-middag med fruktsallad. Till hade vi Kesella vanilj och lite finhackad mörk choklad med pistagenötter i. 

Så himla gott! Smakade inte ett dugg nyttigt. Söt och fett och underbara färger och kändes lyxigt. Allt den där råttan begär. Fram för mer fruktsallad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)