söndag 9 februari 2014

"Inne faller snön..."

Vilken dag! =) Huset fullt med trevliga människor, fika och spontanbesök. Hoppas Sötaste känner sig bra firad. Hennes dag började med frukost med amerikanska pannkakor. Leila Lindholms recept. Finns på leila.se


Ingen Nutella men bordet väl fyllt med sylt, grädde, hallon, chokladsås och nogatsås. 

Sen på tidig eftermiddag ramlade familj och vänner in. Kärleksmums (eller Mockarutor) och semlor tog slut i ett lagom nafs.


Hann fota den sista innan den också mumsades upp.

Det här är vad mina hände varit helt fulla av idag! Och mitt bidrag till Borgmästarens söndagsutmaning I mina händer
Nu sover födelsedagsbarnet sött i hörnet i soffan (blir så när man jobbat natt innan...). Själv funderar jag på hur länge jag kommer städa smulor efter en viss väldigt söt tvååring =P 
En väääldigt bra dag. Måste det vara måndag imorgon?

2 kommentarer:

  1. Det ser verkligen gott ut! Kul art du visar något ärbart från dina händer. Nutella var bra ide till am pannkakor. Hoppas städningen gick bra ( har själv tvååring hemma och vet hur rörigt det kan vara!

    SvaraRadera
  2. Det var attans smarrigt =) Nu är det städat och fint igen. Fast jag misstänker att jag kommer hitta kakrester under soffan och andra små hörn länge. Ungefär som barren från julgranen =P

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)