måndag 10 februari 2014

På morgonen innan morgonen

Sötaste kom hem tidigt efter nattjobb och räknar inte morgon förrän efter att hon sovit. Men på riktigt var det ju redan hennes födelsedag! Så present måste hon ju få.
En liten ask med kylskåpsmagneter. 


De är gjorda på samma sätt som de förra jag gjorde, med undantag för att jag spraymålade dem här svarta först. Försökte få en mer stilren stil på dem med svartvita papper. Men glitterlimmet kunde jag såklart inte låta bli...
Sötaste blev glad =)

Det här är även mitt andra bidrag till Haggalens utmaning "Vi pysslar tillsammans

2 kommentarer:

  1. Så fina kylskåps magneter. Fint med olika stilar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Å till och magneten är återbruk =)

      Radera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)