söndag 30 mars 2014

Grattis!!!

Nu är det klart! Min finfina tävling =) Tack alla ni som deltagit, skrivit om den på era bloggar och tipsat varandra. Det blev 6 st som tillsist var med i tävlingen.


Nu är vi framme vid det spännande, vem har vunnit?
Jag hade en sån bra plan på hur dragningen skulle gå till. För jag kan inte sånna där fancy saker som att göra det på någon sida på nätet. Istället tänkte jag att Hjördis skulle stå för slumpen. För hon är katt och bryr sig inte det minsta vem som vinner. Ingen risk för favorisering där inte! Men när det väl var dax för dragning syntes det inte röken av det vita eländet. Det fick bli en klassisk dragning ur handen.

Jag valde att dela upp dragningen i tre utifrån vilken vinst ni önskat. För vad är det för vits med att vinna om man ändå inte får nått man vill ha? Det här behöver jag lära mig bättre inför nästa eventuella tävling. Det var lätt att dra igång en tävling och jag tyckte att jag hade klara och rättvisa regler. Men under tävlingens gång kändes de inte lika självklara. Jaja, får bli så här den här gången. Tar tacksamt emot feedback på hur man lägger upp en tävling så tydligt och rättvist som möjligt.

Katarina och Petra, ni hade önskat tygkassen (Petra, jag bestämde att du fick vara med i utlottningen till kassen för du skrev den först. Och jag ville ha folk att lotta mellan till varje sak =)
Och vinnaren är....:

Grattis Petra!

Sanna och Anonym, ni hade önskat jeanskrukan/korgen.
Vinnaren är...:

Grattis Sanna!

Sen slutligen den mest (minst :P) spännande dragningen. Ska mamma Malin eller moster Elin Maria vinna tunikan?
Vinnaren är....:

Grattis Malin!

Nu kommer nästa klurighet, jag ska ju få tag på era adresser och skicka vinsterna till er oxå! Återigen en del jag inte tänkte igenom helt och hållet. Men några av er skrev ju era mailadresser. Ni andra har bloggar så jag ska nog få tag på er. Har ni inte hört av mig får ni väl hojta här =)

Tack igen alla som var med. Hoppas vintsterna kommer er till glädje. Kanske blir det en tävling igen nångång. =)

5 kommentarer:

  1. Tycker du löste det rättvist. Fast du drog fel vinnare :-) Grattis Petra, lys upp världen lite för mig också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att höra. Får hoppas på bättre tur för dig om det blir en nästa gång =)

      Radera
  2. Åhh va skoj! Kommer få se väskan live också då jag och Petra är nära vänner.. ;) hihi..

    Mina adress:
    Suzana Pettersson Alexsson
    Fallrisgatan 18
    82831 Edsbyn

    Tack än en gång!! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Krukan är packad och adressad. Kanske väntar med att posta den till jag är klar med alla vinsterna.

      Radera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)