tisdag 11 mars 2014

Inplastat

Jag har tidigare bloggat om Sötastes vägskyltspyssel. Det är ett fantastiskt pluggmaterial bestående av lappar med en vägskylt på ena sidan och förklaringen av den på andra. Tanken är att man bläddrar igenom dem när man pluggar. De man kan sätter man längst bak i högen. De som är svåra stoppar man in längre fram så de repeteras oftare.
I söndags nådde materialet en ny nivå. En lamineringsmaskin har blivit inköpt!

Korten bli tåligare och bilderna riskerar inte att lossna när man stoppar ner korten i mitten av högen. Det blev av en dags jobb en hel hög med kort.

Bara att sätta igång att quiza! Dessutom är det kul att laminera saker. Jag fick ett bokmärke =)

<3

2 kommentarer:

  1. Smart sätt att plugga! Jag har också en lamineringsmaskin och tycker det är helkul. Kan tänka mig att du kommer att lägga ned och ta upp boken ofta med det fina bokmärket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag blev så glad över bokmärket =) Misstänker att det är många saker som kommer bli laminerade den närmsta tiden...=)

      Radera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)