fredag 28 mars 2014

Jag hoppas på tur

Är utlottningar på bloggar ett vårtecken? För solen skiner ute, barnen får byta vinterjacka mot tjocktröja och jag har hittat en till utlottning. Den här gången är det Kolossalt Pyssligt som fyller ett år. Hipp, hipp, hurra!!!!
Födelsedagsutlottning 2

Man kan vinna ett kit med material och bok för att skapa egna kort. Något jag VERKLIGEN skulle behöva. Det är några födelsedagar här fram igenom och min fantasi vad det gäller kort är sååå dålig. Behöver all inspiration jag kan få =)

Kolossalt Pyssligt är en bra blogg med många roliga idéer. Jag var med i hennes utmaning "Någonting sytt" för ett tag sen. Väldigt roligt att se sina skapelser på en annan blogg när hon sen hade vernissage.
Jag gillar färgerna och stämningen i bloggen och även om jag inte norpat någon idé rakt av än har den inspirerat mig flera gånger till att sätta mig att pyssla något.

Håll tummen för mig nu!

4 kommentarer:

  1. Jag håller både tummar och tår! ;)


    /anna-karin

    SvaraRadera
  2. Hoppas du vinner boken!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Men dragningen har redan varit och den här gången hade någon annan tur.

      Radera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)