söndag 16 mars 2014

Om jag skulle våga mig på...

Jag har varit lite sugen på att ha en tävling här på bloggen. Vet inte om jag egentligen har tillräckligt många läsare för det, men jag provar! Antingen funkar det och en massa vill vara med. Eller så blir det bara någon enstaka, och tänk - om det är du så är du ju garanterad vinst! =)

Tanken är så här. Jag har en tunika/klänning i strl 74-80 cl som behöver nötas i sommarvärme av någon.

Och en fin tygkasse som är perfekt när man vill få ut en del av all plast i sitt liv. Det får plats många varor från affären i den. Och ihopvikt tar den inte mycket plats så ha den gärna liggande i din väska.


Slutligen är det ju vår nu och några fina vårväxter kanske kan passa i den här jeanskrukan? Den är fodrad med plastpåse så den håller nog hysat tätt. 

Hur gör man då för att tävla? Jo, skriv om min tävling på din blogg och länka till det här inlägget. Sen kommenterar du det här inlägget och länkar tillbaka till din blogg och ditt inlägg.

Har du ingen blogg? Tipsa en kompis om min blogg och skriv i din kommentar vem det är du har tipsat. När din kompis också kommenterat och berättar vem hen blivit tipsad av så är ni båda med i tävlingen.

Skriv gärna om du har något särskilt önskemål om vad du vill vinna. Sen drar jag lott om det hela (om det blir fler än tre tävlande alltså...). Oooo, tävling, det är kul!! Och tänk, det är inte alla som får gå omkring med en äkta Lonelyfield eller pryda sitt hem med en. Känn er exklusivt utvalda! =)

Söndag den 30 mars kl 18.00 kommer jag dra vinnarna! Tävla, tävla =)

13 kommentarer:

  1. Nu måste jag ju få till ett blogginlägg så jag kan vara med och tävla. I brist på fintunika i storlek 42 så vill jag gärna vinna kassen. Återkommer efter blogginlägg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Do it! Ser fram mot din medverkan. =)

      Radera
    2. Äntligen!
      http://lekfulltmedkatarina.blogspot.se/2014/03/kreativiteten.html

      Radera
  2. Fixat och klart! :) http://krimskramsan.bloggplatsen.se/2014/03/18/10608468-tavlings-dags/
    OM jag skulle råka vinna så vill jag gärna vinna jeanskrukan. :)

    Kram
    Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Najs=) Tack för din medverkan.

      Radera
  3. Vilken mysig blogg du har :)
    Jag har skrivit om din tävling här
    http://ekotankar.blogg.se/?tmp=74016
    Om jag vinner vill jag ha påsen eller krukan, har ingen så liten att ge den fina tunikan till - tyvärr.

    SvaraRadera
  4. Hej Har ingen blogg men tipsat kajenn44@yahoo.se
    ullaisa stortintresse@yahoo.se
    Om jag har turen önskar jag jeanskorgen, klänningen och väskan i nämnd ordning
    kul läsa din blogg

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag har tipsat min syster Elin Maria! Jag skulle vilja vinna den söta klänningen till min lilla tjej!!

    /Malin grodmalin@gmail.com

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag fick tips av min syster Malin om att vara med och tävla. Skulle vilja vinna den fina tunikan till min kära lilla systerdotter. :)

    Behöver jag tipsa någon i min tur för att få vara med i tävlingen, eller är jag automatiskt med om jag jag har blivit tipsad?
    Mvh, Elin Maria (ellebellejul@gmail.com)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är med i tävligen! Välkommen =)

      Radera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)