söndag 23 mars 2014

Påminnelse

Förra söndagen la jag ut en finfin tävling med finfina priser. Om en vecka är det dax för dragning och jag vill passa på att påminna!

Finfin tygkasse. Sydd av en panellängd från secondhand, spets från en secondhand-duk och lite satinband köpt på TGR i julas. Perfekt för storhandling eller som väska som får plats med det mesta.

En klänning i storlek 74-80 cl. Sydd av en kjol jag haft som är köpt på secondhand. Snack om många liv! Kantad med diverse snedremsor från gömmorna.


Och slutligen en kruka/förvaringskorg sydd av ett par avlagda jeans. Fodrat med second hand-tyg och spets från samma duk som spetsen på tygkassen. Inuti har jag fodrat med en plastpåse för att den ska bli vattentät. Med det är lätt att sprätta bort om man vill ha den till något annat.


För att vara med gör du ett inlägg på din blogg med en länk till det här inlägget (eller inlägget från förra veckan). Sen kommenterar du det här eller förra veckans inlägg och lägger med en länk till ditt inlägg.

Har du ingen blogg kan du vara med ändå. Tipsa en kompis om tävlingen och skriv i kommentaren vem du tipsat. Hen skriver också en kommentar och berättar vem hen blivit tipsad av så är ni båda med!

Har du kommenterat förra veckans inlägg behöver du inte kommentar det här. varje deltagare får en "lott" i dragningen sen oavsett hur många kommentarer.

Oooo, tävling är roligt! Var med vetja! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)