lördag 19 april 2014

Frukost i paradiset

Sötaste kokade sig gröt i senaste loppisfyndet. 

Jag bredde mig mackor och kokade te till oss. Fyllde 70-tals brickan och bar ut till nya soffan.

Pappa lekte med grannens stora björk han fick fälla i höstas. Det blev en soffa mot lagårdsväggen.

Frukost i sol och värme med min Sötaste. Det är hon som påminner mig om att gå ut. Hennes förtjänst att jag bäddar sängen och hennes idéer till många bloggbilder. Hon gör mitt liv bättre och hon gör mig bättre.

Bästa starten på en bra dag. Ledig och med hembakt bröd. Pappa fortsätter på golvet och jag inser hur konstnärlig han är. När det kommer till trä och skog ser han allt det vackra. Och vill pynta fint.

Bästa pappa. 

2 kommentarer:

  1. Vilken fasligt töff bänk! =D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajjemen! Det är för att jag har en sån fasligt töff pappa =)

      Radera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)