onsdag 30 april 2014

Nä, jag tänker inte

Jag gick ut på skolgården och konstaterade - det regnar Valborgsregn. Så där lite och stilla. Inte speciellt kallt egentligen, men huttrande om man dukar upp picknicken i en park. Så där typiskt som det är varje år. Solen och värmen har varit på besök, och i år läääänge. Sen lagom till när ALLA ska vara ute är de puts väck. Vilket inte gör mig ett dugg. Jag har aldrig firat Valborg återkommande. Det är kvällen innan en ledig dag. Skulle det mot all förmodan vara varmt hamnar jag på utsidan som vilken annan varm kväll innan en ledig dag. I år är kvällen en kväll efter en småkyligt dag. Ikväll finns det inget bättre än pizza, soffa och Sherlock Holmes. 

En serie att vaaarmt rekommendera ifall nån missat den. Sherlock är helt fantastiskt underbart sociopatisk! Ord jag inte brukat sätt i samma mening men nu pratar vi en tv-serie och det här helt rätt ord =)

4 kommentarer:

  1. Håller med, har precis upptäckt den serien också. Helsköna huvudkaraktärer båda två ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man hänger inte med mycket i alla vändningar å ändå sitter man som klistrad =)

      Radera
  2. Grattis! Du vann utlottningen med armbanden. Mejla mig så skickar jag mer info. mitthemarminborg@gmail.com

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)