tisdag 8 april 2014

Nu vill jag vinna!

Tävlingen jag hade här på bloggen för ett par veckor sen var attans kul. Se att någon hade intresse av att vinna saker JAG gjort och se mina alster på andras bloggar. Bra självföretroendeboost där! Nu skulle jag så attans gärna vilja vinna något också. Och det är en hel del tävlingar med finfina priser i som jag hakat på. Som nu, på Krimskramsans blogg. Hon lottar ut diverse olika fina saker hon sytt av ett par avlagda jeans. Som tillexempel den här fina börsen:

Den ska jag försöka vinna. Gillar verkligen tyget som är foder. Och den skulle passa bra i min väska att stoppa laddaren till fånen och paddan i.

Det är kul att se hur mycket man kan återanvända och återvinna från en enda sak. Här använder Krimskramsan ett par jeans. Jag hade själv projekt i vintras att göra så mycket som möjligt av ett svart sommarlinne. Det finns lite kvar av det, undra vad jag kan hitta på mer....

Håll nu tummen för mig!

2 kommentarer:

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)