söndag 13 april 2014

Selfie

Vad har jag pysslat med idag? Jo, jag har försökt att vara så där modääärn och tagit selfie. Det började med att jag hittade en katt.


Det är inte ovanligt att jag hittar en katt. Men det här var en ovanligt rund katt. Vill nog tull och med påstå att i förhållande så ligger till och med Hjördis i lä. Förutom rund var den attans mysig. Tryckte sig mot en när man kliade den. Tycker jag om!

Sen blev jag chef över grillen. Fast det stank bensinstation om tändblocken var de inte helt lättända. Tydligen. Nu är det så att jag är en helt typisk scoutpyroman så när jag försökte började det brinna av bara den. Kändes läge att vakta grillen i blåsvädret och då hittade jag min spegelbild.


Efter att ha halvt frusit ihjäl fick jag sällskap av StorC. Och katten igen.

Vad heter det då? Catfie? Katten blev helt fäst vid StorC och satt fast med en klo när han försökte släppa ner den. 

För att sysselsätt mig började jag tänka på det där med Söndagsbild på Fabriken. Bestämde mig för att kombinera tanken med min förkärlek till motljus.

Kom inte på något sätt att ta kort på vinden. Det var det där med kreativitet och foto. Jag jobbar på den. Att tänka på att dela bilder ger dem ett syfte som ökar på kreativiteten. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)