fredag 16 maj 2014

Här ska pysslas!

Harreligen vad många kylskåpsmagneter jag kan göra nu. För sen i går har jag en jättestor magnet att klippa av.


Dessutom kan jag sova i bilen och skicka iväg Sötaste att hämta kompisar vid bussen. 

Sen i höstas har jag varit handledare för Sötaste som tagit sitt körkort. Och i går var det klart! Stort grattis min mest fantastiska, du är så attans bra. Kör inte som folk så får du ha lappen kvar =)

Vi roade oss för att få en bra bild som kan berätta för resten av världen. 

Allt efter att vi överraskat Piraten. Han var först med att sitta bredvid och katalysatorn som fick hela processen att dra igång. 

Fast vem fick ändå köra över bron...

Sveriges längsta. 

=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)