tisdag 6 maj 2014

Lyckosam

Borgmästaren hade en tävling på sin blogg och gissa vem som vann? Jo, jag!!! =D

Två fina tennarmband som passar en vuxen och ett barn.

De kom med posten idag. Tänk att gå till brevlådan, plocka upp ett handskrivet kuvert som är lite knöligt och bli så attans nyfiken. Jag visste att de var på väg men det hade jag med en gång glömt igen. Så det blev en fin överraskning att hälla ut de två fina armbanden ur kuverten. Det positiva med att vara rörig i huvudet. 

Tillsammans med armbanden låg ett fint kort.

Vilken bra idé! Gillar det enkla men effektfulla. Tack för extrapresenten, Borgmästaren!

Jag har planerat att ge bort armbanden till vår nya granne. Dels vill jag lära känna dem, dels har de nyligen fått en dotter. Nu ska jag bara våga gå bort och inte känna mig för påträngande. Svårt det där. Inte blir det lättare av att armbanden är så fina att jag vill behålla dem själva...

Tack än en gång för vinsten! Och gå gärna in och läs Borgmästarens blogg. Den är bra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)