onsdag 28 maj 2014

Väggarna fulla

Inte kan man väl ha vita väggar! Inte utan en drös tavlor på =) Efter en tur till det blågula varuhuset och lite spikande har följande tillkommit i vår hall:

Två Muminbilder vi köpte på en finsk butik inne i Haga i Göteborg. 

Planch från Medeltidsveckan i Visby förra året. En fantastisk grafisk formgivare som heter Mia Jegerhjelm har gjort den. Det var rääätt svårt att välja bland de olika hon hade gjort. De två bananbilderna fick jag på Fotomässan i Göteborg för flera år sen. Ännu längre sen fick jag kattbilden av min kära Syster i födelsedagspresent. Fotot på mig och Sötaste fick jag henne i förskotts-födelsedags-present. Det är bilder vi tog ute vid Röda Sten tidigare i vår. Slutligen ett foto som Sötaste tog en väldigt kall vinterdag ute på en ö i havet.

Så himla fint! Och det bästa är att tavlorna på den sista bilden ser man rakt från soffan i vardagsrummet så man behöver inte lyfta på rumpan för att beundra dem!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)