lördag 31 maj 2014

Vilken dag

Inte varje dag man fyller 37! Måste vara den bästa åldern att fylla. För det blev en så attans bra dag. När jag satte mig vid frukostbordet stod fina lupiner på bordet. 

Sötaste såg alldeles lurig ut. Jag märkte inte alls när hon smög ut. Sen fick jag fina morgonpaket. Som till exempel strumpor!

På förmiddagen ringde Minus. Och bjöd på en hel kör av "Ja må hon leva"! Kåren är på läger och alla ledarkompisarna sjöng för mig. Blev så glad och alldeles röd om öronen. Men det syntes ju inte i telefon som tur.

Kvällen firades med West Pride och grattis från sköna regnbågspersoner. 

Hemma igen fick jag gå på paketjakt. Rrroligt! Å nu kommer jag bli grym på poj! Återkommer om det. 

Åsså kan jag lägga till att solen sken hela dan! Känner mig så grymt glad och priviligierad =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)