söndag 29 juni 2014

Det brukar ju vara ett skämt

Besöket fortsatte som semester idag. Först en promenad ner till hamnen med Farbror. Attans pittoreskt ställe.

Sen tackade vi så mycket för oss och styrde näsan mot shopping! Outlet med både Kivi-lyktor och kläder, attans bra! Att det kan vara så kul att göra slut på pengar på nya saker. Kanske för att jag inte gör det så ofta. Men vi lyckades allt spendera en och annan krona på gammalt också =)

Sen får vi inte glömma att vi turistade. Det är kul att vara turist. Och faktiskt ännu kuligare att vara det i Sverige efter att jag har varit det långt bort i andra länder. Särskilt när man hör en massa andra språk än svenska runt sig. Nu är de turister hääär precis som jag var turist dääär och det var helt underbart.


Sen mitt upp i allt turistande här hemma i Sverige så var vi plötsligt utomlands ändå. Eller iallafall var min mobil det.

Måste trots allt varit för att vi glömde visa visumet när vi körde över Hallandsåsen...

Nu är vi hemma. Att det kan var så skönt att vara hemma igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)