måndag 16 juni 2014

Fattar mig kort

Sötastes bror och sambo fyllde år. Tillsammans med diverse annat knåpade vi ihop två kort. Jag gör inte så många kort och vet inte riktigt hur jag ska få till det. Men de blir okej och det känns lite befriande att inte göra allt lika perfekt som andra. Mina kort blir personliga! Och från hjärtat.


Bror fyllde fyrtio och jobbar i växthus. Vi hade tänkt ta med rabarber oxå. Men de fick bli inne i kortet istället. Jag hittade en gammal flora i en slänghög på jobbet och den har så fina bilder.


Jag har ett block med matschande retropapper. Gillar det grymt mycket! Är inte så gulligt som många andra scrapbookpapper är.

Inne i korten satte vi varsitt presentkort på middag på restaurang Lonelyfield.

Ser fram emot att ha dem här och grilla, sitta ute och titta på kvigorna i hagen. Allt det där vi gör nästan varje dag men som är så mycket underbarare med vänner som inte är här så ofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)