tisdag 17 juni 2014

Kolla min mat!

Jag är ju inte då så trendig av mig. Så det där med att instagramma min mat i tid och otid har jag inte förstått. Men när frukosten är helt underbar i helt underbart sällskap och helt underbart väder, då så. Så här, varsågoda här är söndagens frukost:


Dax för namedroping. Hembakta baugetter med smör och ost. Bananplättar av recept jag såg på Kammebornias blogg. Till dem turkisk yoghurt och nektarin. Vattenmelon, apelsinjos och te som Första Sergant Rosa bryggt efter alla konstens rätta regler som hon kan. Serverat på Päronens porslin från 70-talet och vid deras Grythyttanbord från samma tid. 

Har jag varit tillräckligt trendig nu? Grythyttan och gammal porslin och allt =)

2 kommentarer:

  1. Tror det är för lite specialmattänk för att du ska kunna sälla dig till de trendigas skara. Turligt nog :-)

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)