lördag 7 juni 2014

Sverige, Sverige älskade vän

Jag är stolt över denna vackra plats jag bor på. Här kan jag gå hand i hand med Sötaste, möta människor med annat sätt att tänka rätt och säga ifrån högt. Allt är inte perfekt och mycket måste vi jobba på. Men det vore inte äkta kärlek om man inte älskar trots brister.

Flaggan var hissad och påminde mig om födelsedagar, sommarlov och hopp. Vi var lediga och umgicks med spadarna i trädgården. Sen förberedde vi oss för firande ute på en ö. Sötaste tog sekatören och besökte blommorna. Resultatet blev en fin gåbortbukett som höll hela vägen fram.

Jag försökte fånga den med utsikten av flaggor och hav. Så bra är inte mobilkameran.
Ni får tänka er själva. Trots regn och åska var det vackert och mysigt.

Välkommen, välkommen hit
Vem du än är, var du än är

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)