tisdag 8 juli 2014

Återbruk i badrummet

Mitt badrumsskåp var en följetong här på bloggen i vintras. Är fortfarande så sjukt nöjd med det. Precis som många andra följer jag gruppen Återbruka mera på Facebook. Passade på att dela med mig där idag då jag i såg att badrummet innehåller en hel drös med Återbruk.

Snyggt som attans! Krukan innehåller en garderobsblomma som jag tog som skott på mitt förra jobb. Den verkar vara helt omöjlig att ta död på. Vilket jg tycker om för jag tycker att den är fin. I krukan sitter en annan blomma som på riktigt är odödlig.
Gjord på biblioteket en dag när de hade Återbrukstema. Innerslang, eker och pärlor. 

Korgen har jag också visat upp tidigare.
Ett avklippt jeansben och lite loppistyg. Och ett inlägg som ledde till att jag fik min första beställning!! Koolt! Min enda hittills också... Men ändå så attans häftigt att nån annan vill ha det jag skapar.

Tändsticksasken är inte sån mycket Återbruk. 
Men bra att ha när man inte vågar stå för vad man gör.

Kan absolut rekommendera Återbruka mera på Facebook. Massor av kreativa idéer. Och det är helt fritt fram att scrolla förbi alla lastpallssoffor och vitmålade möbler. Eller stanna och titta extra noga. Det är det som är bra med smak. Den får lov att vara olika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)