torsdag 17 juli 2014

Du har tio minuter på dig

I en kruka på altanen har det vuxit penséer från Sötastes bror. De har blommat och blommat och vuxit sig långa och rangliga. För viktiga för att slänga, kanske inte allt för jättevackra längre. Så i går kom det. Jag fick lov att hiva dem. Om jag gjorde det inom snart. Lite lättar blev det av att Sötaste knipsade av de sista blommorna och satte in i vaser.


Nu ska den tomma krukan bli hem till den sista tomatplantan. Kommer göra den MYCKET glad.

2 kommentarer:

  1. Nu var det ett tag sedan jag kikade in här hos dig igen..men har nu läst ikapp i alla fina inlägg.. <3
    Ni bor så fint och gör så mycket skoj du och sötast! =)

    SV: Oja, jag är sjukt glad över min nya lampa! <3

    Kram
    Sanna

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)