tisdag 1 juli 2014

Fääääärdig!

Min tröja är färdig! Många timmars slit i den. Men tröttnade faktiskt bara en gång.  När jag kommit typ halvvägs på ärmarna insåg jag att det här kommer jag ju att fixa! Och då tröttnade jag...

Men sen blev det en kall nationaldag då den hade varit najs att ha. Kanske inte riktigt så att det blev roligt att sticka igen då. Men det var en motivation. Jag ser fram emot att dra på mig den kyliga sommarkvällar när man ändå inte vill gå in.

Långtifrån perfekt är den. Men den är stickad av mig själv. Och så fint mönster på.

En sån tröja kan man inte bara slänga på en stol i väntan på användning. Nä, vika fint ska det vara.

Nu är mitt största stickprojekt färdigt. Och jag har inte det minsta sug att starta något nytt just nu.

2 kommentarer:

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)