torsdag 3 juli 2014

Inte det rätta inlägget

Imorse insåg jag via andra bloggar att Fabrikens sista torsdagstema är uteplats. Upp med kameran och ut och fota altan, pelargoner och Grythyttan från sjuttiotalet.



Attans fint och helt och hållet vårat. Jag har plockat ihop möblerna från mamma och pappas förråd. Sötaste är bra på att påminna oss om att sitta där ute och äta frukost från tidig vår.

Sen gick jag in på Inspirationsfabrik och såg att temat var Uterum och är öppen till på söndag den här gången. Så nu vill jag bidra med något mindre uppenbart än vår altan. Ska klura på det och återkommer. Kanske kan jag plåta i sol istället för hällregn också...

2 kommentarer:

  1. Så underbart somrigt, med regn och pelargoner och alltihopa :) Tack för din tänkvärda kommentar som inspirerade mig till ett nytt inlägg :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv! Din blogg sätter alltid igång så många tankar hos mig =)

      Radera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)