söndag 10 augusti 2014

Binder ihop allt

Innan semestern köpte jag present till mig själv. Jag gillar att binda ihop böcker och har länge velat ha en Bind-it-all. Men den är ju dyr och jag behöver det inte egentligen... Förrän nu. För nu behöver jag den! På riktigt! Det är nämligen skett saker ute i den digitala världen som påverkar mig hemma vid mitt pysselbord. Folk har glömt bort det fina med fotoalbum. Skam!! De flesta visar sina bilder i datorn nångång eller på sin höjd beställer en fotobok. Vilket leder till att jag får allt svårare att hitta fina album att köpa. Men nu kan jag göra egna, för jag har en Bind-it-all!

Jag invigde den med ett helt annat projekt än fotoalbum. På nån blogg någonstans såg jag så koola anteckningsböcker gjorda av gamla ungdomsböcker. Så det blev en tur till loppis.

Och en bok för alla mina idéer på sockerfria godsaker.

Yeay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)