lördag 16 augusti 2014

Jag kommer ut

Nu känner jag mig redo. Tidigare har bara de närmsta vetat om det och de har tagit det bra. Svårast var att berätta för min Syster. Hon vet ju lixom hur det ska vara. Tänk om hon tyckte att jag inte är tillräcklig bra? Men när jag väl tog mig mod så var det som om hon redan visste. 

Ibland tar det lite tid innan man är säker. Är det här verkligen jag? Kanske är det bara en fas. Alla experimenterar väl nån gång? Men när jag tänker efter, det här är ju faktiskt inte första gången. Och det känns helt rätt. Vad som händer i framtiden kan jag inte svara på. Men här och nu är det här jag. Folk får tycka vad de vill. Jag kan inte hålla det gömt längre. 

Jag har börjat löpträna!

Och idag är det två månader och en dag sen första rundan. Jag springer varken långt, fort eller länge. Men jag gör det och det är kul så jag vill göra det igen. Jag firade med att köpa nya skor. 

Visst är de snygga! Å attans vad fort de kommer gå. Inte lika fort som Syrrans. Hade för mig att hon hade likadana men där mindes jag tvärfel. Hennes är vita. Fast med rosa snören. Så när som helst kommer jag vara och flåsa henne i nacken =)

6 kommentarer:

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)