torsdag 9 oktober 2014

Inte helt hundra

Två månader får väl räknas som ett rejält försök? Sen sa något odefinierbart ifrån om att det var för mycket. En dag hemma att få rätsida på det, sen gick jag tillbaka till att jobba 85% istället för hundra. Det är inte så mycket att vara på jobbet hela dagar. När jag väl är där är det mest bra hela tiden. Men att varje kväll komma hem och med en gång titta på klockan för att kolla om jag hinner nått innan läggdags. Nä, nog för att mitt jobb är kul men min fritid är viktigare. Framför allt att må bra på min fritid.

iFånen dog idag. Inte bra att ignorera det där med att uppdatera allt för länge.... Blev en massa extrajobb med att göra det via datorn istället. Nu hittar den inte de senaste bilderna jag tagit. Sån tur att Paddan har kvar dem. Lite blandad kompott:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)