söndag 23 november 2014

<3

Det är inte riktigt än, men snart har tre år gått väldigt fort. Tre år med den sötaste människan som finns. Som får mig att känna mig båda trygg och pirrig. Med henne är allt så självklart. Det är så här det ska vara! Och vi har mängder av frågor kvar att ställa. 

Vi lämnade Hjördis och åkte till Halmstad med den enda underbara anledningen att bo på hotell. 
Där uppe, högst upp i mitten. Vita, lena hotellakan och klicket av nyckelkortet i en tyst korridor. Packningen över hela rummet, hur det nu hände. Skulle ju bara plocka upp en sak...

Halmstads gator var regnkalla och jag kände igen Gyllene Tiders vägbeskrivning till Harplinge. 

Middag på kvällen, drink i hotellbaren och sen snabbt upp till rummet för att byta presenter! Mina öron pryds av nya örhängen och Sötaste blev så glad över sitt timglas.

Idag satte vi länge med hotellfrukosten. Det gick alltid att plocka till sig något mer.  Att jag får göra det här med dig. =) Med dig blir allt fantastiskt. Hotellövernattning, middag med levande ljus, hotellfrukost. Och en fika i bilen på parkeringen. 

Tre år till. Minst <3

6 kommentarer:

  1. Underbart :)
    Tack för att du delar med dig av er lycka.

    SvaraRadera
  2. Åh grattis! Önskar er många fler lyckliga år tillsammans <3

    Kram
    Sanna

    SvaraRadera
  3. ❤ ❤ ❤ Och innan du vet ordet av har det gått ...*räknar* ... 18 år!! �� Då är det bra att man älskar varandra. :)

    SvaraRadera
  4. Tack! Vi hoppas oxå på många fler år tillsammans. 18 låter som en bra början! =)

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)