onsdag 12 november 2014

En annan typ av bok

Vilhelm Moberg skrev en viktig bok. Alla borde läsa om hur olika svårigheter tvingade svenskar till andra sidan Atlanten. Och att trots att de var duktiga och ärliga inte alltid hade det så lätt att anpassa sig. Sen kanske det inte är kika lätt att döma de som idag tar sig till Sverige på samma sätt. En viktig bok men idag fick "Invandrarna" ett nytt liv på ett annat sätt. 


Jag skar loss pärmarna och skar till en hel hög med akvarellpapper i lagom storlek. Sen i med det i min fancy Bind-it-all. Blev en anteckningsbok till Sötastes Paracordprojekt.


Lite skev och ojämn, men attans kool. 

2 kommentarer:

  1. Åh jag bara måste inviga min bind-it-all, har haft den i massor utav år (senaste två åren utlånad visserligen..) men fortfarande inte fått tummen ur. Har massa gamla söta Wahlströms böcker jag vill göra anteckningsblock utav.

    Önskar er en fortsatt fin vecka <3
    Kram
    Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Do it! Det är jättekul. Lite pilligt att få det jämnt i början. Se till att lära dig alla hjälpmedel som finns på Bind-it-all. Jag upptäckte dem allteftersom....
      Hoppas du också har det bra.
      Kram

      Radera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)