lördag 6 december 2014

Dax att gå upp

Jag känner värmen av solen när jag står i hallen. Tänk att ljus gör så mycket. Liv! Jag längtar efter vår och små frön och att plantera om krukväxter. Mitt i allt julmys vill jag bara ut och börja gräva! 




Huset blir annorlunda. Prickarna på fönstrena syns precis som allt fint vi inrett med. Jag vill göra saker, det känns som om det finns alla möjligheter. Livet är precis här och ingenting är bättre. 

Nu har solen gömt sig bakom molnen igen. I magen ligger plättar och snart ska vi iväg tillbaka till julmyset. 

2 kommentarer:

  1. Lustiga vintrar vi har nu för tiden, mysigt men svårt att få till den där riktiga julkänslan. ;)

    Önskar er en mysig andra advent! <3
    Kram
    Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm, lite så. Men det är billigt. Går åt mindre pellets....

      Radera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)