måndag 22 december 2014

Det är bra med en blogg

"Det där tyget, det gröna, som du bloggade om. Vill bara påminna om att det är jul snart och det skulle passa så bra i mitt kök...".
Klart min Syster ska få julklapp. Och hon har redan fått den. Det gröna tyget jag hittade på second hand i januari blev åtta tallriksunderlägg. 


Fem med grön kant för att de är fem i familjen.  Och jag känner min Syster. Hon är inte den som skriker ut färger. Men hon får dem ju från mig, jag som gärna har färg både lite här och där. Gärna som kontrast. Så därför tre extra med orange kant. Som jag egentligen tycker blev snyggast...=)

Tyget är en gammal gardin och det finns en längd kvar. Om Syster önskar sig något mer i typ födelsedagspresent. 

2 kommentarer:

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)