lördag 6 december 2014

I rättan tid

Jag är inte alltid så snabb. I somras fick jag en fin väggklocka av SysterYster i födelsedagspresent. Jag visst typ med en gång vart jag vill ha den och såg framför mig hur fint det skulle bli! Men först skulle jag byta visare. De var krusidulliga och på sitt sätt fina. Men passade inte klockan eller oss riktigt. Så i väntan på "ska bara" blev den liggande. 

Men nu så! I samband med annat fix och pressen att SysterYster kommer ju snart hit igen. Häpp, nu är den uppe:

Den är ju så fin!

2 kommentarer:

  1. Attans läcker klocka. Och visarna ser ju ut som om de hör hemma där så vad ni än bytte ifrån så måste ni ha gjort helt rätt.

    Nu ligger dagens avsnitt av min kalender uppe så nu kan du se hur det går för lilla grisen.

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)