torsdag 25 december 2014

Spara till nästa år

Innan jul surfade jag runt överallt jag kunde komma på efter julklappsidéer. Hittade en drös och klurade ut en del själv. Och nu när alla är utdelade kan jag konstatera att mycket av dumheten om att mina hemmagjorda presenter inte skulle duga är bortsopad. Jag kände att jag hade bra idéer och mottagarna blev glada =)

Mamma fick en mössa:

Och en disktrasa

Sötaste fick en låda att sortera in alla sina vykort hon får i:
Inuti hade jag fixat flikar för att sorters korten. 

Hon fick även en kudde:
Citatet kommer från en Dolly Parton-film. 

Hon fick även en skopåse sydd av en bit vaxduk men som jag inte har kort på. 

Fler idéer hade jag, men de sparar jag på. 


6 kommentarer:

  1. Vilka fina julklappar! Gillar mest kuddfodralet.

    SvaraRadera
  2. Heja bortsopade dumheter!!! :-D

    SvaraRadera
  3. Egentillverkade presenter är de man blir gladast för, finns så mycket tanke och känsla i en sådan gåva. Tid - det dyrbaraste vi har.

    Kram Christina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis så känner jag! När jag får egengjort.... Men i år så, har jag känt det när jag gett oxå =)

      Radera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)