fredag 2 januari 2015

Ett första steg. Kanske

En mössa till!

Virkad lite större än den förra. Fortfarande tajt men nu passar den bra på ett huvud av min storlek. 

Den här kan jag tänka mig att sälja. Tycker att den är bra nog, tog inte jättelång tid och har inget större affektionsvärde till den. Jag har ju en snygg mössa. Ska jag sälja saker jag gjort vill jag ta ett skäligt pris. Så tar det lång tid att göra är det antagligen mer arbetskostnad i det än vad jag faktiskt kan få sålt det för. Men innan jag vill sälja nått vill jag ha skaffat de där namnbanden att sy på. Måste ju se proffsigt ut =)

Och den här mössan ska jag se om den blir en födelsedagspresent istället. Finns önskemål på det. =)

2 kommentarer:

  1. Snyggt! Det där är min favoritmodell på mössa. Om jag måste ha en mössa, asså. Har en hel hög av den modellen av virkade mössor, men oftast har jag bara ett öronband på mig. Jag blir ju så förbålt varm annars. Klimakteriehäxa, du vet. ;)


    /anna-karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kan tipsa om t-shirtmössor om du vill ha en mössa som ändå inte är varm. Håller kylan borta från öronen och är mysiga =)

      Radera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)