lördag 31 januari 2015

Märkt för livet

Eller tja, för en stund framöver. Jag har köpt fancy namnband!

Nu jädrans ska det synas vem som skapat det fantastiska underverket =)
Först ut blev Sötastes julklapp att märkas i efterhand. 

Sen fick mössorna jag virkade varsitt band. Den ena ska bli födelsedagspresent. Den andra ska jag faktiskt lägga upp för försäljning. 


Trodde ju att jag skaffat en "Försäljning"-flik här på bloggen. Men jag förstååååår inte hur det funkar med "Sidor". Inte som jag trodde iallafall... Så, som första försök till försäljning får det bli här i vanliga flödet.
Mössan på bilden ovan är virkad i 65% ull och 35% alpacka. Den passar till ett medelstort huvud eller kanske lite större. Passformen är tajt men töjer sig med användning. Varm och mysig är den!
För fina 200:- är den din, bara din =) Upphämtas och betalas på överenskommen plats i Göteborgstrakten. Kontakta mig på lonelyfield(snabel-a)outlook.com.

6 kommentarer:

  1. Trodde du sällat dig till oss bläckmärktas sällskap.

    Synd att man har litet huvud, hade varit trevligt med en ny mössa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, håller mig till Kalle Anka-tatueringar en stund till =)
      Om du kommer hit kan du prova mössan, den kanske passar finfint....

      Radera
  2. Eftersom jag handarbetar själv så är jag tyvärr inte intresserad av den söta mössan. Men dina namnlappar, vad kan jag köpa dessa. Inte med ditt namn utan det får ju vara PysselQvinnan märken. fancy märken har du någon adress?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har beställt mina på namnband.se. De har en drös olika. Hoppas du hittar några som passa dig!

      Radera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)