lördag 21 februari 2015

Helt sjukt

Jag verkar ha ett immunförsvar gjort av stål. Det härjar en influensa i landet. Systerdotter hade nog med den från Småland. Och snart var både pappa och Sötaste däckade i feber och hosta. Men inte jag! Harreligen...
Veckan fick rulla på med dålig sömn, jobb och oro för hur det är med mina kära. Pysselbordet står där det står. Och idag har vi städat ur all feber och sjuka ur huset. Otroligt skönt och nu går jag runt och myser om hur fint vi har det! Vi hann även med en fyndrunda på second hand och loppis =)
Tyg till kuddar, tygkassar och nått annat kul. 

Jag är en sucker för tygtryck som osar 50-60-70-tal =)

Och en låda till badrummet att fylla med plåster och annat. 

2 kommentarer:

  1. Varför har inte min loppis så snygga tyger? ;-) Trälådor är härliga, jag vill hitta en att göra skattkista av till brorson bus.

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)