måndag 2 mars 2015

Det gäller att ta rätt vinkel

Min allra Sötaste har skämt bort mig med en hel drös snygga paracord-armband. I början var jag också sugen på att testa. Men sen blev det lixom hennes grej. Och jag lider ju inte precis brist på pyssel, skapande och fixaridéer... Men så i helgen hade vi ledardag i scoutkåren. Och Sötaste höll i passet med just tillverkning av paracord. Så då gjorde jag ett såklart!

Jag är attans nöjd med färgsättningen. För sånt är jag över lag inte så bra på. Och det var en rolig knytning. Inte vanlig makramé och ingen Sötaste gjort tidigare. Sen gäller det att ta kort på det ur rätt vinkel så det inte syns hur skevt det är. Och vrider sig. Meeeen, det är bara en värdslig sak! För jag har gjort det själv =)

2 kommentarer:

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)