lördag 14 mars 2015

Granne med Kalle Anka

Jag lär mig aldrig att hitta i Stockholmstrakten. Det är ett gytter av vägar och leder och bostadsområden. Lite överallt har jag åkt buss, blivit skjutsad och kört själv. Ändå kan jag inte för mitt liv säga vart i förhållande till vad vi var idag. Men utsikten över Mälaren var lika strålande som solen. Det samma med sällskapet. Det är så skönt att åka bort och känna sig som hemma. 




Och ikväll spelade vi mer Mah Jong. Börjar tycka allt bättre om det där spelet...

2 kommentarer:

  1. Vackra vyer. Var var ni? Jag bor ju där numera och alla tips på vackra platser emottages tacksamt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fornborgen på Gåseborg. Norr om stan. Mer vet jag inte. Har som sagt ingen som helst orientering alls i Stockholms omnejder. Men fint var det!

      Radera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)