söndag 29 mars 2015

Ingen återvändo

Nu har jag gjort det, nu är det klart! Min anmälan...:


Två gånger var jag anmäld till Göteborgsvarvet. Första gången blev jag sjuk, andra gången bangade jag för jag hade inte tränat nog. Nu är ett inte ett varv runt Göteborg utan en sväng på Lidingö, men jag räknar den som tredje gången gillt. Jag vill, jag vill och jag kan!! Håll tummen för att inget av allt det där jag inte kan påverka händer....
Det jag kan påverka går bara finfint igen. Influensas inverkan är borta, yeay! Dagens runda blev en och en halv timme lång!! Och jag hann inte tröttna en enda gång, bara underbart. Första halvan coachade jag Sötaste. Andra halvan gick genom skog och hyggen. Går inte så fort när en ska parera leriga traktorspår och nedfallna granar. Så längdmässigt blev det "bara" en mil. Men jag var ute i en och en halv timme!! Och det kändes helt normalt! Finns inte nog utropstecken för det här!!!!! För ett år sen, ja då tyckte jag det var jobbigt att gå i en uppförsbacke. Nu vill jag bara springa längre. Tror löpträning gör något väldigt konstigt med hjärnan. Men jag var väl inte helt normal från början heller.....

4 kommentarer:

  1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D Men med den skogsrundan du har så skulle du ju köra Tjurruset (också) :-)

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är! Jag skall anmäla mig till en prommenadrunda på vårruset. Jag gick den banan för 15 år sedan och då svor jag på att detta aldrig skulle ske igen. Men när jag fick frågan av min kompis sa jag först NEJ! Men med lite betänke tid och lite pepping av en annan kompis så bestämde jag mig för att anta utmaningen. Ha det! och lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Utmaningar är bra! När de är på rätt nivå. Vårruset kommer gå finfint för dig!

      Radera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)