söndag 12 april 2015

Aj. Aj, aj, aj...

Jag har ont i skuldrorna, magen, låren och har stora blåmärken vid armbågarna.  Harreligen, nu kan jag skryta =) 1:a Sergant Rosa drillade oss hårt igår. Jag fick bekräftat att jag har en stark rygg men har magmuskler jag typ aldrig använt. 
Inte helt godkänd, men med en massa nya tips och lärdomar. 

Sen, sen blev det allvar. Hinderbana!!!! Och då pratar vi inte små fjuttiga hinder som en orienterare inte ens skulle kalla för hinder. Utan stooooora hinder. Som en "prispall" med typ en och en halv meter höga steg. Bara att hoppa och häva sig upp. Och det är därifrån blåmärkena kommer =) Och ett massa meter högt nät. Inget svårt att klättra upp, men sen ska man över på andra sidan... Fötterna klarade både löpning mellan hindrena och diverse höga hopp ner. Men sen på kvällen var de trötta.  

När vi tagit oss runt hinderbana en andra gång sträckte vi ut oss i gräs och sol och öppnade matsäcken. Matsäck, ett av världens finaste ord =) Och den här bestod av smoothie, kycklingwraps och energibars. Såååå gott. 

Tack 1:a Sergant Rosa! För både hur god mat som helst och för blåmärken. 

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jepp det är vi helt klart ;)
      /Ufot

      Radera
    2. Dags att söka till Ninja wariors?

      Radera
    3. Eeee, jomenvisst. Självklart!

      Radera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)