lördag 2 maj 2015

Dagens viktigaste mål

Undra varför man kan äta nästan samma sak till frukost nästan varje dag utan att tröttna. Det hade inte alls funkat med middag. Tänka spagetti och köttfärssås var dag? Nä tack. 
För min del består frukosten oftast av naturell yoghurt, banan, flingor och diverse frön. En skulle kunna tro att jag är en tråkig person, men nä, nä, här händer spännande saker. För häromdan gjorde jag müslie! Heeeelt annan sak än flingor och frön. 

Müslien gjordes av havregryn, rågflingor, dinkelflingor och diverse hackade nötter. Rostade allt i ugnen på 175 grader i 20 minuter. Rörde om ett par gånger. Sen hade jag även i torkade tranbär och russin. 
Attans gott blev det och stoooor skillnad från flingorna.... =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)