lördag 30 maj 2015

Det var inte så här jag tänkte det

Jag brukar inte vara så noga med att fira min födelsedag. Klart jag blir attans glad över att BLI firad, få grattis och kanske presenter. Men skulle jag bli bortglömd är det liksom inte hela världen. Så länge syrenerna blommar. Syrenerna är viktiga. 

Meeeeen, det finns gränser för hur ofira jag vill göra. Att vara SJUK på sin födelsedag är INTE okej. Särskilt inte illamående sjuk. Hela magen gör ont och jag tror att jag har feber. Yyyyyyynk och inte ett dugg kul. Vi skulle ju dessutom varit på fancy fest eftersom en kompis fyller femtio idag. Morr och mutter =/

Sötaste har gjort ett bra jobb att göra dagen firad ändå. Fick STORT paket. 


Det trots att jag ju redan fått min födelsedagspresent, Ingrid Marie-trädet. Den STOOORA lådan innehöll en cykelkorg, en drös med småpaket innehållande grilltång, choklad och en kryddsax. Och paket från Stor C med fancy majskolvsgafflar. 
Dessutom har hon bäddat ner mig i sängen där jag sov i tre timmar och försett mig med te. Så nu mår jag betydligt bättre. Har en stor förhoppning om att i morgon på sin höjd må lite hängigt. 

2 kommentarer:

  1. Krya på dig och grattis på din dag! :)

    SvaraRadera
  2. Det där fina presentpappret som hon har använt är magiskt, kolla bara in skogen på det. Och nu när du sover natt så motar magin bort alla baciller och virusar. Grattis i efterskott och krya krya.

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)