måndag 29 juni 2015

Egentligen en julklapp

I julas fick min kära omgivning den ena egenproducerade presenten efter den andra. Jag tror de uppskattade det minst lika mycket som min plånbok gjorde. Men tid tar det jue. Och en present blev aldrig klar. Egentligen mest för att mottagaren skulle ha bidragit med delar till den men de kom aldrig. Så nu i helgen gjorde jag klart det till oss själva istället. Två kuddar av jeans och applikationer från älskade t-shirts. 

Ååå, Peace&Love! För typ exakt fyra år sen var vi där. Såg minst trettio olika band, förundrades över att folk alls hann med att vara fulla, var vakna till långt in på morgonen för att skämma ut vår seniorscout åtminstone en gång och njöt av att leva lägerliv utan att behöva gå upp och ta ansvar för en massa barn. 

Den har Sötaste älskat tills den inte gick att använda mer. Tillsammans passade de fint i soffan. 


Å den där julklappsidén får jag fixa en annan gång. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)