torsdag 9 juli 2015

Försök ta fingeravtryck på mig nu!

I Haga i Göteborg finns den fantastiskt fina affären Pysselbutikensson. Jag uppmanar alla att ta sig dit med en gång! De har pärlor, i lösvikt. Förstår ni vilket underbart påhitt. Som att plocka lösgodis som aldrig kommer ta slut. Såklart fick jag med mig en påse med flera fina pärlor  jag inte visst vad jag skulle göra med. Men min plan med att gå in där har blivit av iallafall.
Till mig. 

Till Sötaste. 

Jag hittade en bra elastisk genomskinlig tråd att trä upp pärlorna på. Och limmade sen ihop knuten med superlim. Håller tummen för att det ska hålla. Limmet torkade attans fort. Kan avslöja att fingertopparna kommer vara fulla av torkat lim en hel drös dagar till...

6 kommentarer:

  1. Det där med limmet har jag också gjort. Bra gbg-tips, får ta en kik i augusti.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hela Haga är ett bra Gbg-tips! Tycker du om vegetarisk mat så är restaurang Solrosen i Haga en hit.

      Radera
    2. Jag har ju bott i gbg tidigare och haga gillar jag men har inte koll på alla nya affärer. Solrosen känner jag inte till men Andrum nära nordstan har jag ätit på några gånger. När de är bra är de väldigt bra. Men mest längtar jag till Delsjöområdet, har du varit där?

      Radera
    3. Andrum är oxå najs. Å Delsjön är finfint! Ska dit och springa en runda idag är planen =)

      Radera
  2. Visst ÄR det mysigt i den affären! =D

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)