torsdag 16 juli 2015

Jag hade med en kompis att springa efter så slapp jag springa efter en.

Det räckte inte med att gå runt en sjö då en annan dag. På kvällen gjorde jag nått jag inte gjort på typ 18 år. En kompass hade jag i gömmorna. Och karta får man ju på plats. 

Sen var det det där nya med pinne. Inget stämplande i startkort här inte. Jag fick låna en liten pinne att ha på fingret och det sa pip varje gång jag hittade rätt. Och rätt hittade jag alla 6 gångerna. Även om det tog lite längre tid till femman. Vilket ledde till att strax innan sexan var pappa ikapp mig. Med drygt 6 minuter slog han mig. Men jag sprang ifrån honom! Ha!

Det var kul, roligt nog att jag vill göra det igen. Mer som variation i löpträningen än som en ny karriär. Men absolut en gång till. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)